fredag 8 januari 2010

Snart är det byggsamråd ...

Byggsamråd nu på onsdag!



http://rolle-a.blogspot.com/2009/01/ruckel.html


Thomas, kvalitetsansvarig Mats och kommunens representant skall mötas... spännande. Kontrollplan och teknisk beskrivning har skrivits av kvalitetsansvarig Mats.
Vi har fått offert på I-balken av GTA-montage och även beräkning på den av Bernt Hallgren (företaget heter B-Kon ...)

Gällande vårt mjuka trägolv med låånga fina tiljor så börjar Thomas få kalla fötter ... det är ju inte så praktiskt när man har småbarn och hund ... Något vi ju vetat hela tiden, men nu skall vi åka och titta på ett klickgolv som jag såg en försäljare göra mycket bra reklam för när jag var på Prova-På-kväll på Colorama. Dock kommer jag drömma om vitlaserat furugolv tills något annat bestämts ... :)




Jag är härligt mysnöjd med min nya prenumeration på kloka Hem. I förrgår fick jag en överraskningspresent av sambo och dotter - "Kloka Hem" en inredningstidning med ekologiskt ansvar! Snygg, bra reportage och många blandade eko-tips. Äntligen! Reggade nyss en halvårsprenumeration.

/ Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar