torsdag 18 mars 2010

Gunga min själ

När längtan till våren och huset gör sig påmind så återkommer drömmen om utemöbler. Grythyttans stolar är bland de finaste utemöbler jag vet. Redan för tjugo år sen när jag satt vid mina föräldrars granne en sommarkväll i hans gungande stolar så tänkte jag "såna här vill jag ha om jag får egen trädgård". De är inte stapelbara, lite tunga och inte billigast men de är UNDERBARA. Vill ha. Vill ha. Vill ha.



"Gungar min själ och skonar min rygg, klassisk design och dessutom snygg"

Skrev jag som slogan när jag tävlade om en Grythyttan stol med fotpall hos Sköna Hem. Jag tyckte att mitt rim var helt ok, men det tyckte tydligen inte juryn. Tråkjury :) Det blir bara till att drömma vidare. Dröm dröm dröm.
/ Nilla

1 kommentar:

  1. Dålig jury!
    Fantastiskt vackra möbler och tycker du ska infria dina drömmar!

    SvaraRadera