måndag 3 maj 2010

Härlig inspiration

Vår tanke med denna husdagbok är att följa bygget men här kommer ändå några underbara bilder från dansken Anders Schonnemann. Bilderna är som balsam för själen. Tipset kommer från kompis Kristins blogg. Tack!

De här skåpen får gärna komma hem till mig.

Är det betongväggar i sovrummet? Coolt.

För att inte tala om den lilla tälthörnan i trädgården ...

Tänk att duka fram gamla antika glas i olika former...
Jag letar på de loppisar jag hinner gå på.
Hittade senast några porterglas. Fortsätter leta ...

Virka kan jag och betongkurs har jag gått ...
men att få i hop det så här sött blir svårt.

Denim har alltid varit inne men i vår är det hetare än nånsin.
Snygg kombination i hop med gammalt silver.
Kanske en jeansduk med påsydd spetskant till uteplatsen?


Tänk att ha ett sånt här strandparty i beduinstil på Sudersand...
Vilken grej!



/ N

1 kommentar:

  1. Mmm, verkligen inspiration!
    Naturens bleka färger, nött trä, havet & stenar.... me like!

    SvaraRadera